Binnen enkele uren een werkend eHerkenning loginmiddel? Dat kan met onze spoedprocedure.
Hoe doet u een spoedaanvraag?
- Vraag via ons formulier een eHerkenningsmiddel aan.
- U ontvangt een mail (van We-ID). Volg de link in deze mail, en vul hier de aanvullende gegevens in.
- Print uw contract uit en onderteken deze waar aangegeven.
- Scan uw contract zodat deze digitaal staat.
- Ga naar ‘eHerkening Spoedaanvraag – We-ID’ en vul hier uw gegevens in.
- Upload de scans van uw contract op deze pagina en klik op ‘Versturen’, uw spoedaanvraag is nu in gang gezet.
Na deze stap (6) belt u met de Klantenservice van We-ID, specifiek met de spoedlijn: 085-0239335. Let op, dit is het nummer wat expliciet wordt verleend voor spoedaanvragen! Reguliere vragen zullen niet via dat telefoonnummer in behandeling worden genomen.
Bij het aanvragen van het spoedproces gaat u akkoord met de onderstaande kosten. De kosten van de spoedprocedure zijn eenmalig en worden aanvullend in rekening gebracht op de uitgifte van de het loginmiddel (hierbij is de keuze uit een jaarlijks of een drie-jaarlijks termijn).
Extra kosten verwerken spoedaanvraag:
- Spoedverwerking gegarandeerd vandaag verwerken en bij de post aanbieden: € 55,-
- Spoedverwerking met inzet koerier: € 75,-
- Spoedverwerking zelf ophalen in Lelystad: € 75,-
Bezorging per koerier
- Prijs per kilometer: € 0,64 (Kilometers worden v.v. gerekend, vanaf kantoor We-ID te Lelystad)
- Wacht- of uitgifte tijd: € 15,00 per kwartier (Het 1e kwartier wordt niet gerekend)
- Specifiek aflevertijdstip: € 42,50